fredag 20. april 2012

Super Sweet Sixteen

I dag har jeg laget en 1,5 etasjes "pink zebra" sjokoladekake til ei jente som skal feire bursdagen sin.


Hun hadde gjort sin research og visste akkurat hva hun ville ha; En stor kake med en mindre oppå. Den skulle være mørk rosa med svarte zebrastriper. Så da var jo den saken grei;)


På toppen satte jeg en stor hvit sløyfe, så da har jeg fått prøvd meg på det også :)


Sløyfa og perlene laget jeg i går for at det skulle tørke og sprayet de med spiselig perlemor spray for at de skulle få en fin glans.


Så håper jeg hun får en Super Sweet Sixteen :)





3 kommentarer:

  1. Jeg er suuuper fornøyd med kaka mi! Tusen takk! (:

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra, mission accomplished! ;-D Håper du får en super feiring i mårra!

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar ;)