mandag 19. mars 2012

Forberedelser til Angry Birds-barnebursdag! Del 1


Damian blir 5 år på torsdag! Og til helga skal vi ha barneselskap i gymsalen:) Tema blir så klart Angry Birds - og forberedelsene er i full gang.


Var på Panduro Gullskogen i dag og kjøpte Fimo Soft modelleire og ørekroker, som det så fint heter, for å lage meg Piggy-øredobber for anledningen:)



Ferdig forma og festa, så en halvtime i ovnen for at de skal bli harde...




...tegne på litt svart og vips så var de klare til bruk :)


Litt konfetti til bordpynt og pinata-fyll...

...og selvsagt pinataen;) Ikke akkurat ferdig enda, men legger ut resultatet senere.

2 kommentarer:

  1. Stilig! Midt i blinken for en "angry birds" fan ;) Lykke til med selskapet! Håper du legger ut bilder med ferdig resultat. Er spent på om det blir angry birds kake også..!
    Blir forresten litt inspirert av bloggen din, får lyst til å prøve kakepynting og strikking selv, men som det håpløse tilfellet jeg er så trenger jeg nok mye veiledning her (hint, hint)
    Hadde vært gøy hvis du kunne vise meg en gang ;)

    Intern mellom Tanja og Henny: Forresten, du vet den delte hjernen våres sant.. tror det skjedde noe feil der under utdelingen av den kunstneriske siden. Du har visst fått alt! Lurer på hva jeg fikk som erstatning..? ;P

    SvarSlett
    Svar
    1. Du får ta deg en tur da veit du ;)) Kunstnerisk er vel og overdrive! Da skulle du sett skissene mine!! haha...:-p

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar ;)